کربنات کلسیم مش

کربنات کلسیم مش در ایران با نام کربنات کلسیم و در خارج از ایران بنام علمی و تجاری و معدنی صنعتی کربنات کلسیم شناخته شده و مورد استفاده معادن قرار گرفته است.

کربنات کلسیم مش

کربنات کلسیم مش

کربنات کلسیم

یکی از انواع آن در کارخانه صبا بهپر که با نام صنعتی carbon calsum شناخته میشود برای مصارف ساختمان میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

کربنات کلسیم با کیفیت

از آنجایی که کربنات کلسیم مش در ایران از جایگاه خوبی در معادن و کارخانه ها برای مصارف شیمیایی مطرح میشود برای داشتن با کیفیت از هر روشی برای استخراج معادن استفاده می شود.

کربنات کلسیم ارزان

در شرکت معدنی صبا بهپر ایرانیان با بالاترین کیفیت در انواع مورد استفاده برای کارخانه های ساختمانی سنگی و صنعتی مورد استفاده میباشد.

شرکت معدنی «پیرتاک» فعالیت خود را در سال ۱۳۷۲ با هدف اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی در معادن شهرستانهای مختلف جهت استخراج سنگهای ساختمانی (تزئینی) و همچنین سنگ لاشه کربنات کلسیم  آغاز نمود.

 

در زیمنه محصولات شیمیایی نیز فعالیت شرکت در قسمت محصولات قابل مشهاده میباشد.

 

از جمله مهمترین معادن مذکور، معادن شاقز شهرستان الیگودرز می باشد . در سال ۱۳۹۳ شرکت صبا بهپر ایرانیان با ماموریت فرآوری سنگ لاشه کربنات کلسیم استخراج شده از بهترین کارگاه معدن شاقز (کارگاه شماره ۸ ) به دلیل کیفیت سنگ استخراجی کارگاه مذکور تاسیس شد،

خطوط تولید قادر است با ظرفیت سالانه ۳۰ هزار تن پودر کربنات کلسیم انواع دانه بندی از مش ۴۰۰ (۳۷ میکرون) تا مش ۲۵۰۰ (۵ میکرون) را تولید نماید.

از مزایای رقابتی محصولات نسبت به سایر رقبا، می توان از یکنواختی و کیفیت بالای محصولات (به دلیل استخراج از بهترین کارگاه معادن شاقز) و مالکیت معادن شاقز (عدم نیاز به تهیه سنگ از معادن متفرقه) نام برد.

 

کربنات کلسیم 200 تا 3000 در این کارخانه به عموم مشتریان عرضه میگردد.

[تعداد: 38    میانگین: 4.9/5]